Blogger Backgrounds

theLOVESTORYofUS

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, 31 July 2011

bila perempuan datang BULAN ...





1) EMOSI tidak STABIL & SUKAR untuk di KAWAL
2) AIR MATA ni senang je nak mengalir... pasal benda KECIL pun boleh jadi ISU
3) MUKA MASAM MENCUKA + BENGIS tak tentu pasal
4) SELERA MAKAN itu KURANG daripada biasa / TERLEBIH daripada biasa
5) PENYAKIT DATANG mencurah-curah
6) tak berminat untuk BERCAKAP BANYAK takut nanti MENYINGGUNG PERASAAN orang sekeliling 
7) rase macam nak TIDO je sepanjang hari
8) PANTANG salah sikit je nak MARAH tak tentu pasal (MEROYAN)
9) MALAS betimpa-timpa dalam diri tu nau'zubillah 
10) kerja nak MELAYAN PERASAAN je tak sudah-sudah.... hahaha~





p/s : 
kepada LELAKI di luar sana...
maaf lah kalau PEREMPUAN di sekeliling anda berperangai PELIK time-time DATANG BULAN
biasalah HORMON tak MENENTU...
bawa BERSABAU lah banyak-banyak ye....

4 comments:

cx's said...

thumbs up dear! :) betul la sume tu. hehe. :) selamat menyambut Ramadhan :)

Farah Amir said...

itulah kan??? menulis melalui pengalaman =)
selamat menyambut ramadhan juga ;)

muz said...

nanti nak tanya lah kat pompuan datang bulan betul ke dia rasa camne...hehe

Farah Amir said...

tanye lah =) tu semua simptom2 biasa untuk perempuan yang datang bulan..