Blogger Backgrounds

theLOVESTORYofUS

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 15 July 2011

2 CARA

dear BLOGGER sekalian...

Ana ni ade KEKELIRUAN IDENTITI sikit ni hah... bukan ape lain orang lain pandangan kan??? tak salah rasenya kalau Ana nak minta PANDANGAN dari anda semua...
hahaha~ macam kelakar pun ade jugak.. tapi nak tanye jugak!!! (^___^) wink..wink.. 
ok..ok... straight to the piont la ye... 
yang mane lebih SESUAI untuk Ana.... 


1) 

(= menggayakan SHAWL =)

ATAU


2)

(= menggayakan TUDUNG SARUNG =)

bukan ape.. ade sesetengah cakap Ana nampak LEBIH MATANG bila menggayakan TUDUNG SARUNG tu daripada pakai SHAWL buat Ana nampak macam budak KECIK dengan saiz badan Ana yang memang KECIL MOLEK ni.. hahaha~

so, apa PANDANGAN anda tentang hal ni.. mungkin anda ada BEST TIPS untuk Ana... 
seronok untuk BERGAYA tapi tak berape nak pandai lah... 

almaklumlah... 
(= -SAYABUDAKBARUBELAJAR- =)

2 comments:

Unknown said...

tudung sarung je sudah..x pyh semak2kn kple awk...simple is better...

Farah Amir said...

siapakah unknown ini??? thanx for the opinion???