Blogger Backgrounds

theLOVESTORYofUS

Daisypath Anniversary tickers

Monday 7 November 2011

.: WISHES LIST :.

assalaumalaikum... :)(:
 dah lame tak mengupdatekan blog ni.. kesian die di abaikan buat sementara waktu ni... hahaha~ bile cuti memang sibuk sikit..
as usual bile masuk je bulan NOVEMBER aku memang EXCITED terlampau!!! hahaha~ kau orang semua meti tau kan kenape?? hehehe~ 
baiklah ni aku nak bagi WISH LIST untuk tahun ni plak... mari kite tengok & compare ape yang aku nak tahun ni & ape yang aku dah dapat tahun lepas & tak dapat lagi... 





(sila klik tau dekat last year wish list atas tu) 


kau orang dah bace kan entry kat blog lame aku pasal wish list aku tahun lepas??? 
meh aku bagi tahu ape yang termakbul...
untuk pengetahuan kau orang
SEMUA WISH LIST tahun lepas TAK TERMAKBUL... cume tahun lepas aku dapat surprise party daripada geng sukan paralimpiad sebab mase tu aku jadi sukarelawan untuk event sukan paralimpiad.. sweet lah dieorg bagi aku kek :)(: 


2011 birthday WISH LIST :)(: 

1) hoping that the FIRST person who wish me this year is my MR.MOMO :)(: 

2) nak jiwang lah.. teringin nak dapat a bouquet of FRESH FLOWERS with chocholate ... (gedikx + sebab tak pernah dapat fresh flowers)  

3) tahun lepas nak GITAR as birthday present & this year nak GITAR jugak !!! ade sesape nak bagi tak??? lagi seronok kalau tiba-tiba ade orang nak bagi DSLR satu ;p
4) tahun lepas dapat KEK tapi sayang tak makan buat main tepek2 kat muke.. so, tahun ni nak CUP CAKES yang sweet & comel itu sebanyak 20 biji hehehe~ (mengada) 

5) tahun lepas teringin nak celebrate kat tempat yang SWEET cam kat TASIK ke..tepi SUNGAI  MELAKA (yang cantik mase malam).. kat TAMAN ke.. kat tepi PANTAI pun best gak.. then nak SURPRISE PARTY... yang dapat surprise party yang kecil & comel.. so TAHUN NI nak berangan benda yang SAMA lah.. :)(: tapi nak tambah sikit kat tepi SWIMMING POOL pun layan gak ;p

6) hoping a present from my DAD sebab seingat saya die tak pernah bagi present mase birthday saya.. :'( kadang2 die pun lupe nak wish... 

7) hoping to celebrate my birthday with SOMEONE SPECIAL sebab the last time celebrating my birthday with someone special mase form 4... pastu takde dah... 

8) ade tak orang nak belanja saya makan kat FULLHOUSE ??? 

9) ade tak orang nak bawak saya g FRASER HILL??? sebab saya tak pernah pergi sane...

10) kalau boleh dari 10 wish list saya nak sekurang-kurangnya 7 wish termakbul.. amin~ 


4 comments:

Ku Azhar said...

waaahhh...fresh flower! like2!! hehehe...

Farah Amir said...

hahaha~ nak bagi ke???

Nur Kahlimah said...

sg melaka?? x strategik laa....party yg private best ckit hihi

CXopportunities said...

as u wish! *blink! heee.. semoga ap yg dihajati termakbul. Amin for u :)