Blogger Backgrounds

theLOVESTORYofUS

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, 7 May 2011

M A M A

UNTUKMU MAMA
sila klik

sudah 15 tahun mama PERGI JAUH dari kami... 
RINDU !!! TERAMAT RINDU !!! 
hanya ALLAH s.w.t je yang tahu tentang perasaan yang aku rasa sekarang...
CEMBURU tengok orang di sekeliling dengan MAMA masing-masing... 
kalau lah di beri kesempatan... macam-macam aku nak buat dengan MAMA !!! 

> nak masak same-same
> nak SHARE semua perkara dengan MAMA
> nak rase masakan MAMA
> nak PELOK MAMA
> nak BALAS JASA MAMA

macam-macam lagi lah!!
seronok nye kalau MAMA ada dekat SISI sekarang... 
ALLAH s.w.t lebih sayangkan MAMA...
semoga roh MAMA di cucuri RAHMAT & di tempatkan di antara orang2 yang soleh... 

AL-FATIHAH ~

2 comments:

mszt said...

bill , sy bangga dengan awak . sebab awak buat everything sendiri . awak sangat kuat .awak tak pernah pon cakap awak lemah . saya nak jadi macam awak . al-fatihah buat mama awak ..

Farah Farhanah said...

terima kasih zaty =)
sesuatu yang terjadi mesti ade sebab kan??? mungkin itu yang membuatkan saya lebih matang.. ALLAH takkan menguji umatnya di luar kemampuan umanya sendiri.. awak pun kuat!!!